KapteinHaddock Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hei hei. Har planer om å bygge om min 93 316I(M43B16) om til 318ISM44B19), motor fra IS kommer fra en 95Mod vistnok! Lurer egentlig på om det bare er å putte motor rett i kasse koble inn kontaktene og tut og kjør? Har hjærne,fuelrail/M. Dyser,dynamo,starter,LMM og el-nett fra motor. Noe mer jeg MÅ ha da? Mvh. KapteinHaddock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Noen som vet om Ledingsnete er likt i en 316I og 318IS da? Og noen som har en 318IS hjærne uten startspærre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 det står et hurtigstikk i motorrommet på e36 til å skille motorledningsnett fra bil ledningsnett. bruk ledningsnett fra m44. kansje du må bruke m42 siden det ikkje her startsperre på m42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Lednings nettet er forskjellig fra m44 til m42. Crank trigger hjulet er plasert på enden av veiv på m42 men på m44 er den plaser mellom cylinder 3 og 4 inne i motoren. M44 har også en helt annen motor styring en m42. M42 ca 94 mod kan brukes på m43 ledningsnett Bosch M1.7.1 fuel injection og omvent. det har jeg prøvt ut. håper at dette hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå