oppned Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 har problemer med lys på '99 e-39. parklys venstre side har plutselig bestemmt seg for å være på. tenning og lysbryter er av.. om jeg setter blinklysbryter til høyre så lyser venstre parklys, i midtstille høyre og bryter til venstre så slår parklys seg av.. -ihertfall en liten stund til parklyset på den ene siden slår seg på igjen.. starter jeg bilen så blinker høyre blinklys med bryter i midtstille, venstre blinklys med bryter til høyre og slår seg av med bryter til venstre. nødblink virker som den skal. hva er galt?!?
RS-Heggem Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Muligens lysmodulen din som har gått ad undas her tenker jeg. Har du mulighet til å låne en så prøv det. Jeg har en liggende, men har på følelsen at det er langt mellom oss.
oppned Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 takk for svar hvor ligger lysmodulen da?
RS-Heggem Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Bak sparkepanelet ved passasjersetet fremme.
oppned Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 tok ut det jeg mente var lysmodul..? -men parklyset på ene siden lyser fortsatt, det gjorde kjørelysene når jeg slo dem på også.. er det jeg som er helt lost?!?
Virtual Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 tok ut det jeg mente var lysmodul..? -men parklyset på ene siden lyser fortsatt, det gjorde kjørelysene når jeg slo dem på også.. er det jeg som er helt lost?!? Du bør også sjekke alle jordingspunktene. Pærene, om de står riktig i sokkelen og har rett watt styrke.
Bmwm51 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 det der grunnmodulen! Lcm ser annerledes ut! I sort farge! Under teppe ved passasjer sete, på høyre sie! Selger en slik! ta en titt på min post! viewtopic.php?f=14&t=198494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå