hao Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Som Topic. Nå har du sjansen til å lage piruetter i hele nabolaget Når hjula er sperret slik, skal det svært lite til og få den til å spinne når en svinger mye samtidig som en drar på skikkelig. Styggartig, men litt stiv å kjøre til vanlig da.
ThomasEK Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hvordan er det egentlig å kjøre med sveiset diff? Lurer på å gjøre dette på 520i'en
HeiNicklas Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hvordan er det egentlig å kjøre med sveiset diff? Lurer på å gjøre dette på 520i'en Det piper i dekk i alle svinger du tar, og dekkene blir veldig fort utslitt.
hao Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Hvordan er det egentlig å kjøre med sveiset diff? Lurer på å gjøre dette på 520i'en Det piper i dekk i alle svinger du tar, og dekkene blir veldig fort utslitt. Slik var det ikke hos meg da Ved vanlig kjøring merket jeg ingen ting til at diffen var stiv. Det var kun ved skarpe svinger såpass at jeg merket det ene hjulet bremset(bilen lugger) kraftig når jeg svingta av i kryss og avkjørsler. Men piping har jeg aldri hørt. annet enn når jeg ville det skulle pipe. Det var bare å svinge mye samtidig som en slipper clutchen brått i svingen så har en full burn på bilen og kan sladde 0`er og 8 tall
Nikko101 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Hei, Er diffen solgt? Evt, Pris? Og kan du sende den?
hao Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Fortsatt ikke solgt. Tenk å ha sperre nå til vinteren. kan lett kjøre bredsladd hele tiden. Kommer frem også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå