Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går litt sakte, bilen er egentlig i veien for isoleringen i garasjen. skal bare ha på den bakstillingen så jeg kan få den av bukken så jeg kommer til med takplater osv.

• 2 weeks later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gjorde som "brunsame". Kjøpte meg oljefilterlokk med uttakt for oljekjøler og oljetrykk :)

Kjekk liten sak, men den kosta jo litt.

IMAG0198.jpg

Skrevet

Sjå der ja!:) husk at du må bruke filter fra e46 330 når du bruker dette olje filter lokket!:) skapte mye hodebry for meg med å finne ut at orginal filteret tetter returen fra olje kjøleren!:P

Skrevet

Farlig å surfe for mye på nettet sent på kveldene... Da var det bestilt rb25det + girkasse til min Nissan s14 :) Om det ikke er helt det samme som bmw, så skal det i allefall være minimum 6 like store hull i blokka :)

Skrevet

Hehe, må jo ha reservebil med motor i. Vurderte lenge å få bmw motor i nissan, men denne skråstillingen på motoren kompliserer litt mere enn hva jeg gidder å modifisere.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet

Hehe, ja det er sant!:) jeg har kjøpt meg en skyline nå uten motor, får med både rb25 å rb26.. Så planen var igrunn å selge 25, putte i å få fyring på bilen med 26 å selge hele greia!:P

Skrevet

Litt oppdateringer av dagens aktivitet.

Har montert powerflexforinger i fraversen og svingarmene.

Fått på senkefjører og dempere bak

Montert GS bildeler sitt camberstag bak.

Litt bilder sier vel mere.

IMAG0202.jpg

IMAG0203.jpg

IMAG0204.jpg

IMAG0205.jpg

IMAG0206.jpg

IMAG0207.jpg

IMAG0208.jpg

Skrevet
har du sveiset e36m3 forsterkningsplater i traversfestene? I Saafall ville jeg gjort det.

Om du ser litt tidligere i tråden så er disse platene kommet på plass. Siden jeg sikter på 600 hjulhestet så fant jeg det smart å få disse monter. Andre tips om forsterkninge mottas med takk. Tenker en enkel løsning for litt mere pverlegg, noen som har?

Skrevet

Da var buret fra pedersen racing ankommet.

pamajema.jpg

Så nå er det bare litt skruing av takplater igjen før jeg kan kose meg i varm garasje i vinter:-D

Skrevet
har du sveiset e36m3 forsterkningsplater i traversfestene? I Saafall ville jeg gjort det.

Om du ser litt tidligere i tråden så er disse platene kommet på plass. Siden jeg sikter på 600 hjulhestet så fant jeg det smart å få disse monter. Andre tips om forsterkninge mottas med takk. Tenker en enkel løsning for litt mere pverlegg, noen som har?

Ser folk sveiser stivere mellom tårna og ned til innfestninga til diffen for og forsterke det.. Se i tråden til Mr.X når han driver og ordner med e36 touringen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...