oxygaxe Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Takker for innspill, skal se litt hvordan folk har gjort dette. Bilder og slikt er ønskelig om noen har?
handsome Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Takker for innspill, skal se litt hvordan folk har gjort dette. Bilder og slikt er ønskelig om noen har? +1 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
oxygaxe Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Da er i allefall takplatene kommet på plass litt småtteri rundtom så er det tilbake til mekking:-D Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
oxygaxe Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Litt demontering før bursveising og igjensveising av takkuken. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
oxygaxe Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 En kompis var innom med noen 18" felger fra e39 for å få litt innblikk i hvilket innpress jeg vil gå får. Tenker gå for 17" felger, men samme innpress. Litt bredding i tillegg. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Emuz Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Va bra felgan mine falt i smak ihvertfall morten:-D bare hyggelig å hjelp te
oxygaxe Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Fått ut alt elektrisk og støyplater. I kveld skal fram og bakrute skjæres ut. Så begynner tilpassing av buret i helgen. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Lamek Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Fant nå fint til deg her:) http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=71458
oxygaxe Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Var litt ymse det der plenumet. Var for ivrig for salg synes jeg. Har begynt tilpassing av hovedbøylen i helgen. Har ikke gjort dettet før, så var tidkrevende. Skal heller ikke gjøre dette flere ganger:-D Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå