wazzap Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 obs obs Jeg vurderte å kjøpe en bmw 520 2,2 170 HK igår og hadde (trodde i så fall) at jeg tok turen over til skien fra Bergen. Men ting stemte ikke helt overens med hva annonsen og selger sa. Så gir no videre beskjed til dere ute hvis det er noen som vurderer denne. her har du annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=2081065 dette er ikke 2001 modell men 1999 modell som var regget i norge for første gang i 2001, det er heller ikke 2,2 170 Hk motoren men 2,0 150 HK.. Heller ikke ekte M felger ( selger oppga per tlf), ellers er det en del rust og skrap på bilen en del ødelagt i interiøret også, skinnsetene for så vidt ok.. Gir beskjed til evt kjøpere der ute fordi dette ble nesten en bom tur for meg..jeg tok en sjangs at opplysningene stemte siden selger bekreftet alt over telefon ikke minst visste at jeg kom helt fra Bergen å se på den,men det stemmer altså ikke.. tilslutt en liten ting selgeren heter heller ikke Pål, så dette er en max useriøs fyr som enten er dum eller prøve lurer noen. men jeg endte no med en annen bil som er meget fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Kjipt det der... Så jo pen ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Er jo ikke facelift-fanger på den, så kanskje det kunne ringe en bjelle der? Uansett tåpelig når folk skal skryte på seg ting når dem skal selge, sikkert noen som vil komme til å kjøpe den der i god tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Han karen her bor noen hus nedenfor meg og jeg tørr påstå han er en luring ja, og tror heller du kan endre Paul til ett midtøstisk navn. Holdt på og kjøpe en e36 av ham for ett års tid siden men det fant seg ut og bare være tull og lureri, oppga falsk norsk navn da også(finn anonnse). Var du foresten klar over at det nesten er 100.000 i heftelser på bilen når du dro for og se på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hvis du ser på rattet, er dette ikke multifunskjonsrattet dvs, ikke 2001 model Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Bruk www.tryggbilhandel.no , så slipper man sånne bomturer. Sjekk også med br.sund reg. Selv om slike bomturer er svært sjeldent da det heldigvis finnes et fåtall av slike idioter rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Wazzap. Takker for at du legger ut. Med tanke på at den har "besj" intreør og "alunumm" felger er det nok som zibiri sier, ikke helt norsk Jaja "dennen" bilen var i allefall en "drømm" å kjøre Hvis du ser på rattet, er dette ikke multifunskjonsrattet dvs, ikke 2001 model Du mudbug, det finnes 2001 uten multifunskjon, bare ment som en høfllig opplysning altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Jeg jakter på en E39 om dagen, og ramler selvsagt over den annonsen. Det første jeg bet meg merke i, var det som hang fra speilet. Litt sunn skepsis skader aldri... Ikke ville jeg ha "besj" interiør heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Er jo ikke facelift-fanger på den, så kanskje det kunne ringe en bjelle der? Uansett tåpelig når folk skal skryte på seg ting når dem skal selge, sikkert noen som vil komme til å kjøpe den der i god tro.. Det er helt sant faktisk, problemet er at jeg er ikke er så kjent med E39 og alle forskjellene og værstefall kunne jo byttet til en gammel fanger selv om det er høyst usansynlig Han karen her bor noen hus nedenfor meg og jeg tørr påstå han er en luring ja, og tror heller du kan endre Paul til ett midtøstisk navn.Holdt på og kjøpe en e36 av ham for ett års tid siden men det fant seg ut og bare være tull og lureri, oppga falsk norsk navn da også(finn anonnse). Var du foresten klar over at det nesten er 100.000 i heftelser på bilen når du dro for og se på den? Jeg fikk en veldig inntrykk at han prøvde være luring men etter 5 min skjønte jo jeg ganske fort at han egentlig ikke hadde peilling hva han holdt på med.For si det sånn han gikk ganske fort når sannheten kom frem Hvis du ser på rattet, er dette ikke multifunskjonsrattet dvs, ikke 2001 model Det visste jeg faktisk ikke, men er det ikke mange som skifter til multifunksjonratt igjen ? eller kanskje det ikke passer? Bruk http://www.tryggbilhandel.no , så slipper man sånne bomturer.Sjekk også med br.sund reg. Selv om slike bomturer er svært sjeldent da det heldigvis finnes et fåtall av slike idioter rundt om. Ja det der er ikke dumt man har jo også finn sin trygg betaling hvis man kjøper bilen der ifra men fortsatt veldig viktig sjekke bilen eller produktet nøye før man kjøper noe jeg gjorde sparte meg masse penger og ikke minst tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 annonsen slettet.håper ingen ble lurt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå