killarinc Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 har noen som er fra biltema ferdig montert på glassene med alt vis du er intressert.
johnnymoll Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 har noen som er fra biltema ferdig montert på glassene med alt vis du er intressert. bilde`? vil egentlig ha hele lykter med vit blink eller noe.
killarinc Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Kan ta bilde av de som sitter på min nå, men er kunn glassene jeg kan selge med ringene ferdig montert. Er bare og ta av ytterglasset på lampa de og bytte ut glasset og trekke kablene ut.
johnnymoll Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 hørtes litt halvt ut. har du vite blink på glasset ditt? ta bilde.
killarinc Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Ja har hvite blink... tror det er de fra biltema som sitter på der... er fra vintern ihvertfall. Glass med hvitt blink får du kjøpt for en billig penge på ebay
killarinc Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 samme for meg åssen det blir sendt... du betaler frakten
johnnymoll Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 gidder ikke betale så mye kan heller sote dijeg har og kjøpe på biltema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå