Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30059187

Virker som om at når folk er ute etter bil i 150.000 kroners klassen, så vil de ha en ripe og bulkfri bil?

Nå er ikke jeg noen BMW ekspert, så jeg lurer litt på om dette ikke er noe attraktivt for dere bmw mennesker?

Sånn som jeg ser det, så er det en bil med forholdshvis sprek motor med automat som fungerer ganske bra. Delskinn, klima, harman kardon anlegg. 0,5l/mil

Jeg har prøvekjørt og sett på den. Bulk bak som man ser på bilder, noen riper. Hører ingen ulyder, og dieselen går kjempefint. Knappen på bakvinduet fungerer ikke, men åpner seg med nøkkel

ripene anser jeg som kosejobb med rubbing, og bulken trur jeg burde være en lett jobb.

Så de hadde satt den ned ca 10k nå, så da lurer jeg på om dette ikke er et bra valg på tross av at jeg ville tru dette er et røverkjøp?

Skrevet

Er mange E46 til salgs for tiden så man har jo mye å velge i, og når man kjøper enn 2002 modell må man regne med at det er litt riper og små bulker. Bilen ser veldig fin ut og kilometerstanden er ikke noe å klage på. Eneste jeg har putte fingeren på er evt automatkassen som vanligvis er veldig gode på bmw men hvis disse ryker begynner kronene fort å trille.. Vet du om de har byttet automat olje på den ? Får du den ned 10 k tror jeg du kan si deg fornøyd men du kunne kanskje gått enda mer ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...