ronny87 Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 hei har dette nedleggbare baksetet igjen etter å ha solgt stolene foran, dette er i god stand så bare til å hyle ut hvis du er int=)
ronny87 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 då har eg fått lagt ut noen bilder av dette=)
ronny87 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 pris ja hadde tenkt meg bud då=) men ser at ander har solgt svart skinn til e34 for mellom 4000-6000 og de har vært i dårligere eller samme stand og manuelle. disse er eletriske foran og alt av justeringer og slikt virker dette kan også testes før salg av kjøper hvis det ønskes=) så ser for meg 5000 for dette
torbfer Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Hvordan er de å sette inn desse i min bil? eg har alt manuelt på setene, å desse er eletrisk justering ? Har du peiling på de? eller noen andre som har?
ronny87 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 må vel ha ledningsnett til en som har el seter og en styreenhet. men har jo dette i den bilen som eg har tatt det ut av og denne skal bli banne bil så hvis det ikkje er kjempe jobb så kan eg sikkert ta det ut av bilden min men hadde vært greit hvis noen som har gjort det kunne sagt noe om det=) du kan jo spørre her på forumet om noen har gjort det=)
torbfer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 viss du leser innleggene så har han skreve : pris ja hadde tenkt meg bud då=) men ser at ander har solgt svart skinn til e34 for mellom 4000-6000 og de har vært i dårligere eller samme stand og manuelle. disse er eletriske foran og alt av justeringer og slikt virker dette kan også testes før salg av kjøper hvis det ønskes=) så ser for meg 5000 for dette
xblaid Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 okaj leste ikke det, er ganske intrisert i det intreøret ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå