Rønningen Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Tenkte vi skulle bytte motor i den lille late 316 jeg har stående, fra 520n som er vrak. Har hørt litt rundt om hva som må byttes, og hører at trevers, motorfester og noe annet småtteri må byttes, noen her som har formeninger om dette? eller er det bare disse festene så er det plugg n play? =)
Bchris Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Du får nok ikkje det godkjent, desverre, bilen blir for tung :S er flere tråder der forlk har spurt om dette er mulig, og da har dem for nei som savr pga. vekt, du må isåfall få tak i chassie nr. til ein 320 og omregistrere den til 320 for å få dette godkjent.
Rønningen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Godkjenning er ikke no vi har bruk for, er bare tips til hva mi må ha nytt, som motorfester jeg trenger =)
bjsyse Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Godkjenner du ikke og det smeller vil du mest sannsynlig få en kraftig smell i pengepungen i lang tid framover, hvertfall hvis liv går tapt. Siden bilen ikke er godkjent gjeller ikke forsikringen pga du ikke skulle vært på veien. Ville vært forsiktig med det. Har selv bygd om 316-> 325i, men jeg fikk det igjennom pga jeg søkte året før nye regler kom at det ikke går med på å fjerne en seteplass for å kunne ha lovelig vekt i bilen.
shargat Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 er det bare for morro skyld å bytt motor eller har dåkker planer om godkjenning? satt i en 2.5 i min 318 e36 trenger bare bytte bunnpanna hvist motor kommer fra 5 serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå