Ajern Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Hei, driver nå å rydder litt og har masse bmw e34 deler liggende! Remser opp noe av delene, men er bare å spørre! Det kan hende jeg har det liggende Noe av det jeg har: - koffert lok (sedan, tilnærmet rustfritt) - bagasjeluke (touring, tilnærmet rustfri) - 60/40 senkefjærer (uten papirer) - masse diverse deler innvendig - 4 stk Rail felger (trenger litt omsorg, ene må rettes) - hvite skinnstoler (trenger en god rens) - hvite dørtrekk, skinn, facelift ( i bra stand uten trelister) - meget bra baklykter - 2-3 sett me framlykter - shadowline lister til touring (de som går over vinduene) - komplett stoff interiør touring - 2 stk skillevegg for varebil - 3 panser (2 smal type, 1 bredtype med hull laget for mer luft til luftfilter) +++ masse annet, bare send PM eller kontakt meg på 90073678 Som sagt, har mer liggende enn det jeg har nevnt over
S.Hafsmo Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er og interessert i bilder av de hvite skinnsetene.
Chris_325iM Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 har du bakluke håndtak som virker (begge to) og fjernlyslampe venstre side i typen Bosch? og pris for disse delene + frakt?
Ajern Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 har du bakluke håndtak som virker (begge to) og fjernlyslampe venstre side i typen Bosch?og pris for disse delene + frakt? lampene selges kun komplett baklukehåndtak har jeg ikke..
Chris_325iM Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 har du bakluke håndtak som virker (begge to) og fjernlyslampe venstre side i typen Bosch?og pris for disse delene + frakt? lampene selges kun komplett baklukehåndtak har jeg ikke.. Pris på komplett venstre lampe da? evt om du må selge begge? pris?
Ajern Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Har en venstre lampe uten høyde justering på nærlys og mangler krom ringen rundt lykta.. 500+frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå