Sturlis Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Selger en ny (refabrikert) hella starter til m20. Nypris 2700kr, selges for 1500 siden jeg ikke trenger den allikevel. Holder til i Brevik, Telemark, kan også sendes
e30 tic Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 er det lille typen.? jeg behøver ikke, men kunne gått tenkt meg en ny en. med fare for å virke useriøs... men om den går MYE ned i pris så kan du sende meg en pm
Sturlis Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Det er den vanlige/lille typen ja, den som faktisk går an å bytte uten å bruke 3 år på å komme til med fastnøkler Skal si ifra ja, men selger den ikke for under 1500, da beholder jeg den heller selv...
e30 tic Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Det er den vanlige/lille typen ja, den som faktisk går an å bytte uten å bruke 3 år på å komme til med fastnøkler Skal si ifra ja, men selger den ikke for under 1500, da beholder jeg den heller selv... da kan du få ha den til pynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå