sammigun Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jeg kjøpte tidligere iår, fra samme fyren, 3 stk E28. Meningen var å plukke litt deler til Schulz-prosjektet som jeg snart skal igang på. Pernezz var innom meg og plukket med seg en god del til sin røde 518i. Likevel klarte vi å lappe sammen 1 stk 518i, som jeg hadde planer om å bruke til ett vinter-prosjekt. Ser nå at tida ikke strekker til, og vil derfor sende ballen videre til en ivrig og kyndig sjel. Det er ting å ta tak i her, overflaterust finnes endel av, men av det jeg har fått med meg, virker bilen å være solid. Den starter og kan flyttes på, men motoren trenger nok litt oversyn, om ikke ny eier bare river den ut og setter inn en 6'er.... Jeg hentet bilen på henger, og har ikke vært på bukk med den. Om dette er noe for nettopp DEG, ikke nøl med spørsmål, gjerne på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Bud på 2500.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Siste bumpen...... Bilen selges i helga, SKAL nå bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 ble denna solgt for 2500kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ryker på skroten iløpet av uke 39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 hva er galt med infestninga til diffen? rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg