sammigun Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Jeg kjøpte tidligere iår, fra samme fyren, 3 stk E28. Meningen var å plukke litt deler til Schulz-prosjektet som jeg snart skal igang på. Pernezz var innom meg og plukket med seg en god del til sin røde 518i. Likevel klarte vi å lappe sammen 1 stk 518i, som jeg hadde planer om å bruke til ett vinter-prosjekt. Ser nå at tida ikke strekker til, og vil derfor sende ballen videre til en ivrig og kyndig sjel. Det er ting å ta tak i her, overflaterust finnes endel av, men av det jeg har fått med meg, virker bilen å være solid. Den starter og kan flyttes på, men motoren trenger nok litt oversyn, om ikke ny eier bare river den ut og setter inn en 6'er.... Jeg hentet bilen på henger, og har ikke vært på bukk med den. Om dette er noe for nettopp DEG, ikke nøl med spørsmål, gjerne på PM.
sammigun Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Siste bumpen...... Bilen selges i helga, SKAL nå bort.
sammigun Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Ryker på skroten iløpet av uke 39....
TurboAlven Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 hva er galt med infestninga til diffen? rust?
Anbefalte innlegg