Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde låst bilen innvendig i dag mens jeg kjørte og da jeg skulle åpne døren, knakk hele håndtaket i fillebiter. Kjørte opp på GS og kjøpte nytt. Tok av dørtrekk satt i håndtaket, husket å sette vaieren i sporet og monterte dørtrekket igjen. Men dørhåndtaket fungerte ikke.

Gjorde samme prosedyre en gang til, men det vil fortsatt ikke fungere. Det ser ut som om at vaieren er blitt lengre :?

Er det noen som har vært utsatt for det samme? Tror du at det kan ha skjedd noe med vaieren som gjorde at dørhåndtaket låste seg? Noen idé?

Legger ved et bilde..

0i0zuyqj37ynjeyu4ubc.jpg

Skrevet

Den hvite plastikken går ikke ann å ta lenger bak, sporet er for stort. Antar at det er originalt. Men uansett så skrudde jeg den fast mens trekket var av. Og da gikk det heller ikke. Merkelige greier. Noen førte forslag?

Skrevet

ok min gamle var også litt kinkig, men satte i kroken i hullet og trakk til så mye det gikk(ikke for hardt) så førte jeg inn kun vaier og lot plast presse seg inntil selv. det var alternativ vare fra gs. dette knakk etter 3 uker s da satte jeg p orginalt og da var det ikke noe problem i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...