LasseEllingsen Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hei! Hadde låst bilen innvendig i dag mens jeg kjørte og da jeg skulle åpne døren, knakk hele håndtaket i fillebiter. Kjørte opp på GS og kjøpte nytt. Tok av dørtrekk satt i håndtaket, husket å sette vaieren i sporet og monterte dørtrekket igjen. Men dørhåndtaket fungerte ikke. Gjorde samme prosedyre en gang til, men det vil fortsatt ikke fungere. Det ser ut som om at vaieren er blitt lengre Er det noen som har vært utsatt for det samme? Tror du at det kan ha skjedd noe med vaieren som gjorde at dørhåndtaket låste seg? Noen idé? Legger ved et bilde..
Mekkemikk Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Lurer på om den hvite isolasjonen skal trekkes noe tilbake, slik at det kun er vaier gjennom det tynneste området...
bmw black jet Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 kjøpte du alternativ eller orginalt? de har en tendens til og sprette ut av sporet når du vipper de inn igjen.
LasseEllingsen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Den hvite plastikken går ikke ann å ta lenger bak, sporet er for stort. Antar at det er originalt. Men uansett så skrudde jeg den fast mens trekket var av. Og da gikk det heller ikke. Merkelige greier. Noen førte forslag?
bmw black jet Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 har du prøvd og se om du får åpnet med håndtaket før du skrur det inn? altså holder det så vaier er stram mens du åpner med håndtaket? bare for og se at det fungerer.
LasseEllingsen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Ja det var det jeg prøvde å skrive i sted har skrudd håndtaket fast uten å ta på trekket, og da gikk det ikke. Vaieren må dras 1 cm til for at låsen skal åpne seg..
bmw black jet Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 ok min gamle var også litt kinkig, men satte i kroken i hullet og trakk til så mye det gikk(ikke for hardt) så førte jeg inn kun vaier og lot plast presse seg inntil selv. det var alternativ vare fra gs. dette knakk etter 3 uker s da satte jeg p orginalt og da var det ikke noe problem i det hele tatt.
LasseEllingsen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Var oppe på GS i dag og fikk originalt håndtak. Det fungerte som bare det! Så til dere som har/får samme problem: kjøp originalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå