Tuborgs Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Noen som har klart å legge en 15" sub i en e30? har selv 3 kasser med dobbel 12" som jeg ikke klarer og få ned i. og jeg sitter og vurderer kjøp på en god 15" men har ikke peiling på hvordan jeg skal få en kasse bak i bilen. Må jeg evt bygge kassen i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Hva med mye watt og en vass 10"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Er vel bare å bygge kassa utifra målene på åpningen i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 jeg bygde kassa først og fikk den akkurat inn i bagasjerommet med bassporter opp i hattehylla og monterte elementene når kassa stod i bilen. funkaveldig bra det. det var 2 x 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå