HansMagnusAO Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jeg har da bestemt meg for å kjøpe denne pakken fra bilradiospesialisten: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 94&pk=8894 og denne kondensatoren: http://eltema.no/products/1175-boss-cap2s.aspx Men jeg har lite peiling på hva mer jeg vil trenge.. har sett på et kabelsett: http://ljudia.no/bilstereo-s82121/tilbe ... m-p481333/ Er disse kablene gode, og vil de holde til å kobe til forsterkeren, kondensatoren og basskassa? Vil jeg trenge noe mer? Min bil er en 318ci, og jeg har foreløpig den orginale kassetspilleren i, men jeg har tenkt til å kjøpe noe ala dette til cd spiller: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Series- ... 5196c72bc6 Lurte også på om dere tror forsterkeren i pakka er god nok for kassa på 1650w når forsterkeren er på 700w rms? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Forsterkeren er helt sikkert ok, de elemente har fin lyd, har et selv, men det spilte jeg filler av (tålte ikke 2500w rms i 1 ohm ) men jeg tror neppe du trenger noe kondensator, om du får noe blinking fra lys når du spiller høyt oppgraderer du til samme tykkelse ledninger som du har til forsterker, (går bra med noe mindre siden det ikke er mange meterne) gjør følgende: batteri pluss til dynamo pluss, batteri minus til chassi, og dynamo jord til chassi. de kablene er sikkert helt ok, men mulig de er litt stive det merker du når du skal montere. jeg skal bestille fra lydibilen.no kablene der har fått masse skryt for de er myke. (håper ikke dette blir sett på som ulovlig snik reklame, kun ment som tips) Men spillern du linket til likte jeg ikke, Sony har dårlig justerings muligheter for lyd, ville heller valgt pioneer eller alpine, siste spilleren min ble en kenwood av alle ting, men der er det så mye justerings muligheter at jeg roter meg bort, og det er jo bra jeg har hatt noen sony spillere, siste var for 2 år siden, mulig de har blitt noe bedre nå, men jeg vet ikke for ser aldri på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Forsterkern er god nok den. Det kabelsettet har alt av kabler du trenger. Det du må huske på er å skille signal og strøm. Signalkabler på ene siden av bilen og strøm på andre siden. Kondensatoren var jo veldig billig! Har du råd så kan du jo kjøpe den til seinere kanskje? Jeg er enig med Roger rabbit. Velg en annen spiller. Pioneer og alpine er bra spillere som er lette å bruke med mye innstillinger. Jeg har pioneer og den er veldig bra. Kan koble mange forsterkere på den og den kostet bare 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Takk for svar Gidder dere sende meg en link til en av de cd spillerne dere mente, helst med aux inngang og pris rundt 1000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... deh-6300sd Denne har jeg http://www.elkjop.no/search?webform-id= ... ID=Pioneer Noen flere her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 jeg vile kjøpt den pioneer deh6300sd som han linket til, jeg så på den selv da jeg kjøpte min kenwood. den har alt du trenger og ålreite justerings muligheter. også kler den jo bmw siden den lyser rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 *slett* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Så ut som en bra spiller det ja Vet dere om et plastik "deksel" som passer til den og min e46? og må jeg kjøpe kabler i tilegg til spilleren eller følger dette med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 er det integrert spiller i bilen din? hvis det er får du kjøpt det du trenger for og få inn en 1 din spiller som dette er. med spilleren følger det med en iso kontakt så det blir "plug & play" dersom ikke noe er klipt bak spiller fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 er det integrert spiller i bilen din?hvis det er får du kjøpt det du trenger for og få inn en 1 din spiller som dette er. med spilleren følger det med en iso kontakt så det blir "plug & play" dersom ikke noe er klipt bak spiller fra før av. Ok men hva med plastikkdekselet da, spilleren passer vel ikke rett inn i cd spiller "slotten"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Fant en pakke på ebay som hadde deksel til spilleren: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Series- ... 0829204281 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Rabbit Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 nå er ikke jeg helt med på hvilke deksel du snakker om? hehe men 1 din har en standar dimensjon og 2 din har en annen standar dimensjon, hver enkelt spiller har egen ramme du må sette inn før du setter inn spiller. mulig jeg har misforstått deg?? men i det store og hele er det så mye greiere for deg å kjøpe i norge med tanke på garanti og rettigheter, skulle det være noe feil er det kjipt og måtte sende det tilbalke til andre siden av jorda for så og vente stygg lenge. jeg kjenner ikke E46 i det hele tatt, men som sagt, hvis bilen din orginalt har en integrert spiller, får du kjøpt "om byggings kitt" hos en bil stereo forhandler for og gjøre om til 1 din. den kontakten du får med spilleren passer antegeligvis i kontakten i bil bak spiller så det blir plug and play, hvis den ikke passer får du kjøpt et mellom stykke/overgang så det vil passe, i absolutt værste fall blir det litt klipping men det tviler jeg sterkt på at du trenger bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Har du sett på om du får den inn i bagasjerommet ditt? Jeg tror ikke det går på bredden visst du ikke vil ha den på langs da (subben altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30oosloo Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Jeg Har den kassa du tenker og kjøpe, i e30'n min , og den Er veldig ,veldig bra, du kommer til og bli fornøyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansMagnusAO Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Ja Kjeid, subben går fint inn i bagasjerommet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå