aambakk89 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 12d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Fin bil ! Kan komme med noen pekepinner på hva jeg synes kan oppgraderes; - Tåkelys? - Hele lyktesenkere - Sorte DE frontlykter Har du noen bilder av bilen bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Så fikk eg bytta vekk golfen min til en vinterbil Bare en 1991 316 e36, men funker heilt fint! - Justerbart senkesett - M3 front, diffusor Dagen den kom til mitt eige Med vintersko, og nyinnkjøpt diffusor og baklykter Står nå til oppshining i garasja, skal få ei ny foring og eit hjullager sann den blir klar til neste vinter Også litt lakk og m3 skjørter som jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Delebilene som har blitt ofra 1991 520i 1992 318i 1992 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Fin bil !Kan komme med noen pekepinner på hva jeg synes kan oppgraderes; - Tåkelys? - Hele lyktesenkere - Sorte DE frontlykter Har du noen bilder av bilen bakfra? Har tåkelys liggende, men m5 fangere er bare prøvemontert, så har ikke hatt de på enda Lyktesenkerene har jeg planer om og droppe (?) Sorte DE ligger på ønskelista!! Skal få lagt ut bilde av bilen bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Skal lakkere nye speil, m3 sideskjørt, m3 vinge og øyebryn på e36en tenkte jeg.. Men er litt usikker på lakken, skal de ha klarlakk? Er ikke metallic lakk, bare vanlig svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Skal e36en få rusta panser og orginal blinkers igjen? Synst den er kjedlig nå, kansje det hadde blitt tøft til vinteren? Noen som er enig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Ristesund Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Ørsting altso, jaja..slett ikkje værst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Joda, du me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Noen som har en m3 bakfanger til salgs? også på jakt etter skinn interiør til e36en! Bilen skal inn på eu kontroll nå i oktober men tenker det går greitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Ristesund Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Joda, du me? e nok ikkje ørsting då, men bur en knappe haltime ifrå ! ej he skinn interiør til dej i beige, viss du skaffa mej et i svart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Hehe, nei passa ikkje fra coupe uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå