Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan også byttes mot Rondell 0058

Helst 18" med 8,5" fram og 10" bake, klarlakk flassing ikke noe problem

Evt andre felger med mye kant, skrudde felger i 18" er også av interesse

Skrevet
Bytte mot 18" futuraer? Må nok ha en del i mellom.

Regner med at du vil ha ca 12000 i mellom, så har litt problemer med og hoste opp det nå :(

Men vi kan da vel ta diskusjonen når jeg evt shiner disse, og bytter de to kantene som er dårlige

Skrevet

Regner med at du vil ha ca 12000 i mellom, så har litt problemer med og hoste opp det nå :(

Men vi kan da vel ta diskusjonen når jeg evt shiner disse, og bytter de to kantene som er dårlige

Kunne gjerne tenkt meg å pussa disse opp bygd de breiere, er ikke intr i de når de er pussa opp.:) ja, vill ha ca 12 imellom.:)

Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg å pussa disse opp bygd de breiere, er ikke intr i de når de er pussa opp.:) ja, vill ha ca 12 imellom.:)

12 i mellom blir for mye for meg, regner med jeg pusser dem opp og bruker dem selv, evt selger de da, med mindre noen kommer og kjøper de, eller bytter i noe int. felger

Skrevet

Du får ha lykke til med salget.:) ser att det ikke er lett å selge flotte sommerhjul nå, så vurderer å bygge om mine eller vente med salg til folk begynner å lete etter sommerhjul.:)

Skrevet
Hei.

Hadde vert kjekt å vist hvilket inpress som er på felgene.

Har du senterkopper?

Har ikke peiling på innpress, men har stått på e34 tidligere, senterkoppene har jeg

Skrevet
Interessert i å bytte i AC Schnitzer felgene mine? Ligger tilsalgstråd her. Event. litt mellomlegg til deg.

Er desverre ikke intressert i replica felger

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...