Stian Børresen Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Har noen Rondell 0058 i 17" som har vært hos inspisering og retting, de er nyrenoverte med gullsenter og polerte kanter. Ser ut som nytt. Husker ikke bredde i farten såklart.. Men kan finne ut dette evt. Disse er bare å hive dekk på å montere på bil:)
Jonass1 Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Har noen Rondell 0058 i 17" som har vært hos inspisering og retting, de er nyrenoverte med gullsenter og polerte kanter. Ser ut som nytt. Husker ikke bredde i farten såklart.. Men kan finne ut dette evt. Disse er bare å hive dekk på å montere på bil:) Ikke int i noen retta felger, og heller ikke gullsenter.
Gjest atlis Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 intressert i 17 futuraer, uten baner ? samme mål som dine bare disse er 17. Pluss mellomlegg fra meg da.. Lov og spørre
Jonass1 Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 intressert i 17 futuraer, uten baner ? samme mål som dine bare disse er 17. Pluss mellomlegg fra meg da.. Lov og spørre Ja det er lov og spørre Men desverre, får jeg ikke det jeg vil ha så har jeg heller felgene liggende
Gjest atlis Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Jepp, kunne tenkt meg 18, e36 blir så vilt laav med 17.. Selv om det ser best ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå