christer1234 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hei! Ønsker å kjøpe diverse: []Høyre framskjerm med slik farge(platanengrun metallic) se litt lengre ned på siden. []Lister rundt om i shadowline(sort altså). (Langs hele siden på bilen) []Nyrer i sort. (Shadowline) []Rattkrysset som går fra rattstammen til tannstanga. Den koblinga der. [ ]M-tech 1 ratt. (Grunnet at det rattet jeg hadde kjøpt var ødelagt, ønsker jeg fortsatt dette.) [ ] frontfanger med shadowline lister. []Deksel som er under rattet, rett oppfor pedalene. []17 eller 18'' felger. Må være litt tøffe felger som ikke er blodpris på. [x]M-tech 1 framfanger [x]M-Tech 1 Bakfanger [ ]M-tech 1 sideskjørt [x]Startmotor [x]Radiator Viskosevifte [x] Sotete baklykter [] Sorte framlykter []Askebegerlokk bak.(Bakerst på midtkonsollen) Oppdateres ofte, kom med andre forslag som kan være fint å ha på en e30 På forhånd takk! send pm!
christer1234 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Har fått tak i litt småting, krysses av på listen etter hvert
christer1234 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 fargen heter platanengrun metallic
L.M.e30 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 trur jeg har en god del av det liggende. skal sjekke seinere i dag.
christer1234 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 trur jeg har en god del av det liggende. skal sjekke seinere i dag. Takktakk! Bare å sende pm
christer1234 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 trur jeg har en god del av det liggende. skal sjekke seinere i dag. Fikk du sjekka eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå