Gå til innhold

Subber og forsterker


kjellan
 Share

Anbefalte innlegg

Den forsterkeren har jeg selv til å drive to stk pioneer konkurranse elementer. Vanvittig bra og stabil forsterker. Ikke opplevd at den blir varm i det hele tatt. Det er en forsterker som fortjener skryt. Det opplegget jeg ser her må bare passe perfekt sammen!

Lykke til med salget!! liten ekstra bump her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å la være å skrive dette , men ads klarer ALDRI å levere 12-1400w rms i 4ohm. ikke ekte watt gitt. Stort sett for man det man betaler for, og hadde man fått ekte watt for de penga den ampen kosta, så hadde ikke de seriøse merkene overlevd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarer nokk å levere dt. Har prøvd denn mot di "seriøse" merkene.

F.eks rf 20001bd med samme subb oppsett som ads. Ads drev bassene kraftigere

Så denne blokka har målte effekt å er faktisk et stort merke i usa.. Bare fleste nordmenn som e fullstendi uvitende å helt blind når dt er snakk om andre merker. :)

Ads er ikke kina vare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ok jeg er nok veeldig uvitende da ;) vel vel. og sammenligne den med rf sier jo litt om bilstereo kunnskaper da ;) RF er jo bare dritten idag. og fordi om et merke er stort, betyr ikke at det er bra, mange ting som er billig, men det blir solgt i massevis uavhengig av kvalitet ,9 dette gjeder også ads, og kom ikke her å si at den spiller like bra som min colossus, den kosta 20k og gir 1100w i 2ohm. før man begynner å prate så svært om billig amper, så bør man nok få seg litt kunnskap om elektronikk, for her er det masse parametere som er ute å går gitt ;) er faktisk en veldig stor grunn til at ting koster, og hvorfor det tror du?.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du har har litt mer lyd egenskaper å enn ads da.

Ads e bill power blokk som ikke har klass A lydbilde.

Når du har sånn anlegg så er dt ikke rommlende bass du er ut etter men kontrolert lyd i høy kvallitet. Så di kan ikke sammenlignes.

Men ads e billi alternativ me my kræfter for den som ikke er ut etter stor lyd.

Svært eni me deg ang RF. Dt er søppel nå til dags. Betaler for merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, nå prater vi, grei lyd til prisen ja ;)

PS, Colossusen er ikke en klasse A, men en digital klasse D ;) fins vel egentlig ikke noe rein klasse A forsterkere til bil. ikke hva jeg vet. mange som kaller det klasse A, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vilket merke var det som hadde klasse A da? vet at soundstream prøvde seg, men fikke aldri til en EKTE klasse A. men meg bekjent så var det knapt noen andre ekte klasse A amper å oppdrive. og de klasse A jeg vet om, som er til inne bruk er ikke på 50w engang, så det har jeg litt vanskelig for å tro, men motbevis meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...