Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, skulle til å fjerne noen feilkoder på bilen min her en dag bl.a. en feilkode med airbagen. Det viste seg at dette ikke var noe feilkode men at releet var ødelagt. Lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe dette ? (fant ikke på gs eller koed) Og hvor dette releet ligger, om det er lett å skifte ?

Takk på forhånd. Håkon :)

Skrevet

hmm, ble fortalt på verksted at det var airbag rele, men de kan jo også ta feil avogtil.

Airbag lyset lyser pga jeg har hatt førersete utav bilen, og tatt på tenning mens det var utav.

Skrevet

Prøvde de og resette/slette feilkoder altså?

Vondt for og tro at noe som ett rele kan ta kvelden i den sammenheng, og egentlig uten og vite det så helt sikkert, så finner jeg det litt rart at det skal være noe så enkelt som ett rele i airbag kretsen.

Har det noen gang hendt att varselblinken og coupe lyset har slått seg på uten grunn under kjøring?

Skrevet

Tror kanskje jeg har funnet ut feilen nå. Var litt seint å begynne å tukle med bilen så skal se om det funker i morgen. Men så at den "belte kabelen" under setet ikke er festet, søkte litt rundt å fant ut at dette gir feil på airbag :) Så får håpe det er så lett som det.

Takk for hjelp Ballder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...