aplet86 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Har en E36 med org cd spiller, som jeg trenger kode til, pga batteriet ble byttet.. Har vært i kontakt med den lokale bmw-forhandleren, som sendte mail til BMW Sverige, men fikk til svar at cd-spilleren var satt inn av forhandleren her i Norge. Denne forhandleren eksisterer ikke ennå... Åssen skal jeg da få tak i den koden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Er det ingen kodelapp blant papirene til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Ring bmw verksted du får den ved og oppgi regnr. Eller om du er heldig ligger den i hanskerommet ditt.. Pleier å følge med papirer på spilleren med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Nope, det som er problemet, ingen kodelapp.. Som jeg skrev, så har jeg ringt det lokale bmw verksted.. Men de fikk det ikke ut, pga at spillern var montert i en forhandler i Norge, og ikke på fabrikken i Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Har du tatt den ut å sett om den står på spilleren noe sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Gjør det, gjør det, gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Sto ikke noe bakpå Noen andre med noen meninger her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Er jo id nr under spilleren. Vist det ikke er noe som helst lapp på den, er det bare å kaste hele spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Er jo id nr under spilleren. Vist det ikke er noe som helst lapp på den, er det bare å kaste hele spilleren. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå