Morty999 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Fikk lånt meg ett ordentlig kamera + stativ her om dagen. så måtte ut å teste litt.. dette var min FØRSTE dag og første gang jeg tok i ett speilrefleks kamera.. så ikke skyt meg for dårlige bilder Flere bilder nedover på neste post også! Noen bilder kan være litt mørke men har ikke noe spes redigeringsprogram så får ikke redigert noe Tatt 15 august.. nyere nedover på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Fine bilder av to stykk nydelige e28'r! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 tok noen i natt også 16-17 aug e30 som måtte plage s38b38,n litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 visste ikke at årnes kunne bli så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Sykt sykt sykt!!! Det er sånt her man blir i ekstra godt humør av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Utrolig pene bilder av veldig flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Her var det mye fryd for øyet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Vask bilen din, Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 WHOOOT sinnsykt rått, er jo de råeste bimmerne samla da veldig fine biler morten, bra steder du har funnet også, ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Vask bilen din, Halfdan den var ny vaska. men morten skulle ha meg med oppi aurskog langt til helvette oppigjennom en traktor vei så da blei den møkkete igjen! men skal pakke sakene mine nå vei og spyle den og kjøre hjem over:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 skyld på meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Huff, blir forelsket nå jeg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Fete bilder, dritbra bilder og kule locations. Ser de første er oppe ved den golfbanen jeg ikke husker navnet på nå, men har tatt bilder der selv. Også er det i parkeringshuset under kulturhuset på Lørenskog, jobba der over 1 år, så er litt for kjent i det parkeringshuset Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Fete bilder, dritbra bilder og kule locations. Ser de første er oppe ved den golfbanen jeg ikke husker navnet på nå, men har tatt bilder der selv. Også er det i parkeringshuset under kulturhuset på Lørenskog, jobba der over 1 år, så er litt for kjent i det parkeringshuset Lekkert! Losby Gods heter stedet med golfbanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå