Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt endel kødd med koking. Leverte kjerra inn på verksted i dag hvor jeg fortalte sykdomshistorien. De sa at det mest sannsynlig var toppen som var røket. Om jeg skulle fikse det så måtte jeg rekne med 15-20 lapper.

Har rotet litt på finndel.no for å se pris på byttemotor. En byttemotor kan jeg få for 8 lapper, og det kommer sikkert litt i frakt og annet ved skifte.

Bilen er påkostet 40 lapper det siste året halvannet i felger/dekk sommer, dynamå, servopumpe, radiator, vannpumpe, termostat, kasterforinger, støtdempere foran, hjullager bak, bremseskiver og klosser rundt hele bilen, vinterdekk, luftbelg til nivåreg, yttre styrestag og batteri.

Øvrig info om bilen:

97mod, Oxford grønn met med noen riper og annet kosmetisk, sportsinteriør i cognac farget skinn, 250k på telleren (mye langkjørt), har hatt service hvert år, 18" M5 replica felger, 15" vinter og eller det meste av utstyr foruten el vinduer bak og hengerfeste.

Hva tror folket at prisen vil være som delebil?

Den vil jo være et kupp for en som kan fikse toppen selv....

Skrevet

20-25k hvis du sender med alle delene, og treffer på den rette kanskje.

E39 er ikke noen god salgsvare i dag, god bil uten salgsverdi.

Har du hørt med feks gutta på ps-performance om de har noen motor liggenes.

8lapper for en komplett god motor er sikkert ikke en gal pris, og motor bytter du selv i løpet av en helg, med riktig utstyr og litt kunnskap. (snakker her av egen erfaring, en dag på å demontere og en dag på montering)

Gamle motoren kan du feks selge i deler og da får du fort igjen en del kroner, eller så kan du levere den til vidregående skolen i nærheten som skrur biler/motorer, de overhaler denne sikkert som ett skoleprosjekt og tar minemalt betalt for jobben og du kjøper delene til dem.

Skrevet

har du noen enkle bilder av bilen? jeg kan være int. i å kjøpe denne for rundt 20k uten at det trenger å følge med noen motor/motor deler....

Skrevet

Er bilen fri for rust og ellers i teknisk god stand og har normalt pent utsende utvendig/innvendig, så ville jeg ikke vurdert salg for ei krone under 25 lapper. Da hadde jeg heller fylt bilen med jord og planta ei gran i soltaket.

Skrevet

Hehe. Falsk alarm. Det var visst bare viskosekoblingen som hadde tatt kvelden. Så jeg kommer ikke til å selge den som delebil lenger, men som en som er i veldig god stand med MYE nytt.

Spurte om de kunne ta en sjekk over bilen for å se om det var noe annet som burde skiftes. Alt var i kjønneste orden.

Så for meg det verste når de sa at det hørtes ut som toppakningen. Men heldigvis var det ikke det.

Satser på å sette den til salg innen etpar uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...