Thejan92 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hei, eg har sett litt på M5 ratt til e39 og eg har eit multifunksjons ratt, og lure på om eg mister dei kontrollene då vis eg bytter ratt? noen som har byttet som veit dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Det kommer jo helt ann på om du bytter til ett ratt med multifunksjon eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Det kommer jo helt ann på om du bytter til ett ratt med multifunksjon eller ikke.. eg har multifunksjons ratt fra før og vil bytte til M ratte med funksjoner , vil helst ikjke miste alle funksjoner:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Da mister du jo ingen funksjoner.. Ihvertfall så lenge ikke de har like funksjoner S f.eks telefon og cruisecontrol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 du mister kun varme i rattet hvis du har det,ellers er det airbag før og etter 0-3 99 modell som er det eneste du bør tenke på,men du er sikkert er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 du mister kun varme i rattet hvis du har det,ellers er det airbag før og etter 0-3 99 modell som er det eneste du bør tenke på,men du er sikkert er klar over det. Takk for hjelpen:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå