orjan_eie Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hei. Har en E30 320 fra 1989 som jeg vil selge. Trengs mye arbeid for å få en fin bil utav det men ble EU godkjent februar nå i år så kan eventuelt brukes som leketøy i vinter. Årsavgift er også betalt så det er skilter på den. Brukte bilen daglig men prøver å la den stå litt i ro nå da motor har fått rådebank etter at jeg kjørte på bane med den. Har to M50 motorer som følger med på kjøpet 2 liter. Ene kommer fra E34 altså helt ypperlig til å bruke til ombygging og dette var også planen. Den andre motoren er fra E36. Begge motoren skal svive men det er kun den fra E34 jeg har hjerne til, den andre fikk jeg av jobben og sveiv helt greit når den ble demontert da kunde ville ha større motor. Har også en sveist sperrediff til den som også følger med, sperrer men knaser en del fra den. Følger også med noe felger og dekk men tror mesteparten er kaputt og egner seg kun til å spinne opp. Det jeg vet om bilen nå er at høyre bærekule BØR skiftes, virker som diffen er løs på ett vis da det dunker bak når man slipper ut clutchen. Resten fungerer men er som nevnt en meget slitt bil. 8000,- Kommer bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 kor står bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 kor står bilen ? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Glemte litt ja Bilen befinner seg i Stavanger (Rogaland) og er kjørt 338.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Bilder kan sendes til morten@stordhk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå