Henryk Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 min hoster på tomgang min også.... også med en gang jeg vrir om tenninga så hører jeg en "surkle" lyd fra bensintanken tror jeg, vet ikke om det kan ha noe å si... hvordan kan jeg sjekke om pumpa funker? Akuratt samme med min, og den lyden forsetter når bilen står på tomgang, hørte på en annen 520 og den hadde ikke den lyden fra bensintanken/pumpen. Er bilen din normal ved høye turtal?
Per-Arnee Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 når den er iorden så er den akkurat som den skal uansett turtall: ) men når problemet kommer tilbake så får jeg den ikke over 2500 rpm...
oleo Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kan hende den surklelyden er lageret i bensinpumpen som rakler kanskje? Pumpen skal starte når du setter på tenningen... hør om lyden fra pumpa kan virke unormal.
Henryk Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kan hende den surklelyden er lageret i bensinpumpen som rakler kanskje?Pumpen skal starte når du setter på tenningen... hør om lyden fra pumpa kan virke unormal. Det er typ en pipe lyd som går konstant, jeg skrur på tenningen og denne lyden kommer akkuratt når bensin pumpen fyller seg opp, og lyden slutter igjen. Men når bilen står på tomgang kommer lyden konstant, skal bensinpumpen stå og gå så mye?
Per-Arnee Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 på min så virker lyden unormal, kan ikke huske jeg har hørt det før. men skal sjekke om det er trykk i pumpa nå
Per-Arnee Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 tenker jeg skal dra ut en av bensinslangene til dyserekka og sjekke om det er trykk der:) blir ikke så veldig nøye men får hvertfall sett om det er trykk
Per-Arnee Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 bensinpumpa var det ikke, var bra med trykk der, ikke veivsensor, spjeldsensor, kamsensor. prøvde litt kontaktspray i koblinga til lmm om det virker som om det faktisk var feilen: ) bilen fungerer sålangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå