Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, jeg ser etter angel eyes til min e39, men biltema har sluttet med det var innom å spurte. Beklager, skulle gjerne ha gitt deg dem for 450, men når byr over forholder j meg til det. Hvis den andre personen trekker seg så sier jeg ifra:)

Skrevet

Setter Pris på det! :) hvorfor måtte di slutte å selge dem akkurat da jeg skaffet meg Bmw!? Grrr... Spørsmål angående angel eyes :xenon kit er det bra kominasjon med AE? (som passer xenon ofc?) altså er det verdt pengene??

Skrevet
Setter Pris på det! :) hvorfor måtte di slutte å selge dem akkurat da jeg skaffet meg Bmw!? Grrr... Spørsmål angående angel eyes :xenon kit er det bra kominasjon med AE? (som passer xenon ofc?) altså er det verdt pengene??

xenon*

Skrevet

Jeg personlig synes xenon med i hovedlysene med AE er dårlig kombinasjon. Fordi da lyser kjørelysa gjennom ene ringen (fører til at ringen foran hovedlyset blir mye svakere, mens på andre siden ser man bare ringen. Men er fullt mulig å kjøre med dette, ser som regel greit ut. Men jeg foretrekker heller 4300K i tåkelysa som er ganske hvitt og kjøre dermed med angel eyes og tåkelys. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...