Gå til innhold

bmw 318 e30 elektrisk cab selgest i deler , alt av deler !

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt av deler ! bare si hva dere vil ha , å kom gjerne med bud!

tlf: 46954113

mail : espenskotte89@hotmail.com

hvurderer å selge min bmw e36 318is følger med bmw z3 motor (M44)

selger oxo EKTE orginale bmw Alpina felger til e36. 17 '' 225 foran og 245 bak! følger med pappirer på felgene + nøkler ! med slitte dekk hehehe;)

Skrevet

ja jeg har sorte hella DE lykter;) men dem har jeg såtte på touringen ... men jeg har vel to sett med orginal lykter til e30 ... eine paret følger det med lyktesenkera

Skrevet

Har E30 cab selv, og kunne godt tenke meg el cab, om det er mulig å bygge over, kan du ta litt bilder av hvordan el cabben er, og hvordan den funker, så jeg kan se om jeg kan bygge om min.. Og evnt komme med en pris..

• 4 weeks later...
Skrevet

Mrbendiksen: e30 som er manuelt tak på går ikke og bygge om til el. grunnet forskjell på suflutten/kassa taket legger seg i. er 2 hull i den for elmotor+ div hull for wirer+ andre forskjeller.. er også oppstrakt kabler for strøm fra dash til elmotor via bryter osv.. e36 emotor går vertfall ikke an og montere da det er et heilt anna system på alt ifra e30. desuten et anna kalesjestativ på e36 enn e30. er et stativ for manuelt tak på e30, og et annet på e30 med el tak grunnet div festebraketter for stag til cabben osv.. hadde heller kjøpt en med elcab ;)

Skrevet
alt av deler ! bare si hva dere vil ha , å kom gjerne med bud!

tlf: 46954113

mail : espenskotte89@hotmail.com

hvurderer å selge min bmw e36 318is følger med bmw z3 motor (M44)

selger oxo EKTE orginale bmw Alpina felger til e36. 17 '' 225 foran og 245 bak! følger med pappirer på felgene + nøkler ! med slitte dekk hehehe;)

Har du noe interiør fra bilen? Stoff eller skin?

Mvh Magne Øksnevad

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...