FKAutoparts Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Er nye her og har prøvd å søke men fant ikke ut helt dette. Er helt ny på BMW fronten og har nå fått inn ett lite prosjekt. Det er en E36 318 cab. Denne står motoren dønn på. veit ikke helt hva som gjør dette enda men hadde ikke tenkt og legge for mye tid og penger i den motoren. Ser at det kan være problemer med godkjenning og slikt ved å montere 6`er i denne. Så det jeg lurer på er det noen som vet om det er bare og sette inn en komplett IS motor eller er må det byttes ledningsnett også? og må bytte ledningsnett inn i bil i tilfelle? Håper det er noen som vet noe der ut
bjornar-a Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 det finnes 2 318 motorer til e36 og 2 is motorer til e36 så kommer litt ann på hvilken du har og hvem av du skal ha?
FKAutoparts Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Aha. Er veldig ny på dette med BMW. Den motoren som sitter i er M43B18 Har bare sett på en IS motor men hvis det er en som er enklere enn den andre så er jeg åpen
bjornar-a Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 nei når du har m43 så har du og start sperre. kjøper du m42 is motor slipper du dette og vil ikke få noen problemer med det. kjøper du deg m44 is så har denne startsperre og du må da få med deg EWS boksen i tilleg til orginale nøkler og tenningslås. ellers så veit jeg du får kjøpt en brikke som du kan lure hjernen til og tro at du har den rette nøkkelen i hele tiden. motor ledningsnettet og hjerne burde du få med uansett. men du kan får det til og fungere med nettet du har nå. dette berører ikke ledningsnettet inne i bilen din.
FKAutoparts Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Aha. Takker for svar. Har funnet ett par M42B18 så tror nok jeg kommer til og gå for denne. Siden dette virker som enkleste mulighet Må jeg ha med hjernen eller går det med den jeg har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå