Skar89 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Selga dei alerede ??? Ja selger bilen også:/ blir BMW 2002 serru trenger alt av startkapital da før æ importere d.
torbfer Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 okeida.. Har ein som har sendt mail te meg om felgene kan gi ditt nummer til han. Så du skal ha BMW 2002?
Skar89 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 høres supert ut;) Ja blir å hent en slik en nå ja:D drit kule biler det!
torbfer Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 høres supert ut;)Ja blir å hent en slik en nå ja:D drit kule biler det! Ja dei er tøffe:) Kor Mye må du ut med på ein sånn strøken bil da? når du skal hente dei? Å skal du ha med orginal motor?
Torek Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Jeg ser de har steget i pris etter at du kjøpte dem? Har du pussa dem opp litt, eller?
Skar89 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Jeg ser de har steget i pris etter at du kjøpte dem? Har du pussa dem opp litt, eller? Jeg har ikke behov for og selge de så de går til 5000,- + du får med helt nye bolter som var vanskelig og skaffe . + 15 gammle bolter... Kan ikke si jeg har pussetopp de bare vasket de å fått de til å se ny ut igjen:) Men er du int kan du få de for 4k. lavere en det selger jeg de ikke for.
Skar89 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 høres supert ut;)Ja blir å hent en slik en nå ja:D drit kule biler det! Ja dei er tøffe:) Kor Mye må du ut med på ein sånn strøken bil da? når du skal hente dei? Å skal du ha med orginal motor? Det er ikke en strøken 2002 æ ska hent mæ. den e et oppusings objekt så får den får 14k. står i ein orginal kjedelig motor som sikkert ikke drar noe særlig men har fingrene på en orginal turbo motor som kanskje får gleden av å sitte i den 2002´n jeg kjøper. Henter den så fort noen setter seg villig til og bli med å kjøre henger da jeg ikke har bil eller låv til å dra så mye bak en bil:/ Kommer vell ut på forumet den også når jeg får hentet tak i den;)
Skar89 Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 !!!!NY pris 4000,- med 20 nye bolter og 15 litt eldre bolter. kan sendes i posten hvis det er et ønske:) kjøper betaler frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå