x25Touring Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Er sikkert noen her inne som har fått med seg at jeg har problemer med instrumentene i min M3. Sliter virkelig med dette nå, er skikkelig lei. Lurer derfor på om noen har en E36 M3 som kan teste mitt instrument. Vil gjerne vise Bavaria at det ikke er bilen min det er noe galt med, men at det er et defekt instrument. Eller om noen har et instrument som er til M3 som jeg kan prøve. Bilen min fungerer helt fint med et "reserve instrument" jeg har fra en 320. Men siden de ikke har samme delenr, så kan de ikke uttale seg noe om det.
Christer Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hvis det virker med vanlig instrument så vil jeg tro m3 instrumentet ditt er defekt..
x25Touring Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Det er jo det jeg også mener. Men de tror jo ikke på meg siden jeg har fått et nytt instrument igjennom Bavaria. Da skal det være i orden sier de................
Christer Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Må da være mulig å få lånt ett, så du kan gå opp til de å vise ?
x25Touring Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Ja men hvem har et fungerende til M3 liggende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå