svangen Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Klarer ikke å matche 125000 km som 740 jeg så til salgs hadde gått, men 126000 km er ikke mye dårligere. En eiers bil. Se finnkode: 30138967. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Nydelig bil. Lykke til med salget. Legger ut direkte link også jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30138967 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svangen Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Hei. Er det ingen interesse for denne bilen? Er det prisen eller noe annet feil? Den er utrolig fin og fortjener å komme i hendene på en riktig BMW entusiast. Jeg innser at bilen blir stående for mye hos meg da jeg må innrømme at det er amerikansk jeg helst sysler med. Kom med noen kommentarer da så jeg får høre hvor landet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hvor langt ned i pris går du? Er ute etter en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svangen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Har ikke vært inne her på lenge. Beklager at jeg ikke har sett forespørselen din LarsBMW. Kan selges for 60k, men det er kanskje ikke aktuelt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå