Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nylig kjøpt meg ny bil, denne gangen ble det en 1993 520ia. Kjøpte den av en hyggelig kar her inne på forumet og sålangt er jeg strålende fornøyd :) Må si dette er den peneste e34n jeg har sett..

Den er blant annet i fargen vulkangrå metalic, er tilnærmet rustfri bil. Kun litt smårust her og der som nå snart skal utbedres og lakkeres. Denne bilen er også original med fult M5 interiør, som vil si alt av interiør inkludert lister innvendig, belter osv. Dette er noe jeg nå vurderer og bytte bort i fordell med at jeg får et komplett skinn interiør i bytte. Så sifra om noen er interisert i og bytte! :) Trenger 5 seters bil og ikke 4. Selvom jeg elsker dette interiøret. Bilen hentet jeg for 2 dager siden så har ikke gjort så mye sålangt, kun byttet en innsugs og en vakumslange for og prøve og løse problemet med at den står og jukser på tomgang, Virker som den får alt for mye bensin.. Så prøver og finne ut om dette nå. Noen som har forslag? :)

Tar imot tips osv ang bilen, målet er en strøken e34! :)

636arkh10r6nxjt5pfxx.jpg

mtiwd2ht9rbt975fucwi.jpg

56ajrdyn7ioyt0vfe8te.jpg

sdmfs3cnyh495r998fex.jpg

rxldk3hafxknun8pdewv.jpg

jopfzntti5rnyee0k97w.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har byttet ut interiøret med svart hel skinn :) Solgte mitt m5 interiør til Pinadud her på forumet!

Jeg lurer på, hvor breie dekk kan jeg ha på bilen uten og valse ut hjulbuene? E34 sluker vell breie dekk?

Er også på utkikk etter baklykter med hvit blink :)

• 1 month later...
Skrevet

Har gjort veldig mye med bilen i det siste! Skal legge ut masse bilder osv om noen er interesert i og følge med :) Men kan poste et bilde jeg tok av bilen idag. Fått satt på rondell felger

8slsudh5q8efkbqqvun8.jpg

Skrevet

Takk for det! :) Har gjort endel, og er langt fra ferdig så skal poste masse! :) Har 10" felg bak nå med 275/18 dekk. Så jeg må virkelig si den blir værsting med slike dekk :D

Skrevet

Så du får så breie dekk på 10" felg altså? Subber bilen bak?

Har 255 på 10" bak, subba litt før jeg fikk bytta dempere å valsa hjulbuene, men går greit nå :)

De baklyktene som står på bilen i førsteposten, hvorfor har du ikke dem på? :D

Skrevet

Ja! Kjøpte felgene med de dekka på, etter min smak litt for bredt men. Kunne tenkt meg 255 dekk jeg. Nei, har ikke opplevd noe subbing enda. Men har ikke prøvd bilen skikkelig, skal ut på veien til fredag så da vil jo det vise seg!

Bytta til originale baklyktene pga jeg egentlig ikke syntes de kledde bilen sånn veldig bra, så da selger jeg de :) Er ute etter lykter med hvit blink bare! Selger forresten de sota lyktene til 500,- om noen er interesert :)

Skrevet

Kunne jeg tenkt meg og! :) Finest det! Så sant, ikke planer om og senke den bak enda. Men forran trenger den nok en del senk. Må ha stuket på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...