Raastad Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 komplett bil uten radiator å nøkkel selges, stått i 8 år men startet å kjørt et par timer med for et halvt år siden! Etter dette mistet forgie eier nøkkelen. bilen er svensk! komplett m5 delskinn, 3.6 chippa, komplett plastikk, kjøper kan høre motor sjinne men får ikke start pga startsperre! bilen står på ac snitzer 10" bak og 8.5" forran:p ny topp pakning for litt siden! kanon ombygningsbil bud over 32000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Vurdert og selge i deler? Kan være interisert i noen deler evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 denne er ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 ikke som jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Har du papirer på bilen? ANdré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Har no gammle eu kontroll lapper osv på svergie. men kun dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 ingen som er interisert? 35K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 hvordan kan du "bevise" at den er kjøpt og betalt om du ikke har papir? må spørre da jeg kunne tenkt meg denne, betalt moms og bygd om en annen norsk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 har salgs meld fra forgie eier:) snakket med bmw norge å dem kunne sende papirer for 2000 kr sånn at den kan regges i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hvor i Vestfold står denne da? Mulig jeg kan få tatt en titt på denne neste helg, om du fortsatt har den... Sort taktrekk i denne?? Hva med ett bilde eller 2 fra innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 husker ikke om det er sort tak, tønsberg=) skal knipse bilde=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå