NiclexE36 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Heisann. Jeg er ute etter høyre dørpanel til cab/coupe i sort skinn. Noen som har noe peil på hvor jeg kan finne det?? Jeg finner ingen Takk for svar.
lasseln Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Enda en Nittedøl med bmw Fant ett dørtrekk på ebay, men dog ikke svart skinn dessverre: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bmw-E36- ... 2eb736ec0d Antar at du har prøvd finn.no, men kan anbefale å prøve finndel.no (dette er en søkeside over brukte deler på diverse bilhuggere)
NiclexE36 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Ja, bmw og nittedal går visst hånd i hånd Har sjekkea finn.no ja, takk for tipset ang finndel.no !
NiclexE36 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Finner det ingen steder! Noen som kan hjelpe??
hao Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Ingen problem å lakke det selv. Biltema selger plast grunning og plastlakk. Bare sørg for å få det rent og tørt før lakkering. Vasking bør gjøres med et svakt etsende middel, gjerne stekt salmiakvann
NiclexE36 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Okei. Jeg har et panel som er helt ødelagt, derfor jeg trenger nytt. finner nesten ingen skinnpaneler i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå