gullsakar Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Yo.... får en sur lukt fra klimaanlegg når jeg slår av ac på min 99 e46.. med ac på lukter det ikke surt.. noen som har gjort en rensing av anlegget selv..? jeg har kjøpt inn nytt luftfilter og pollenfilter men tviler på at det er årsaken.. (luktet ikke surt fra de gamle). kom gjerne med tips og råd om hvordan få godt lukt igjen...
bayerks-mach-werk Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 spray filter med deodorant . skulle visst dette er akkurat det samma oss meg lukter nesten spy når jeg har det på
bjalle Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Det er bakterier i anlegget som lukter (sure føtter)en spruteflaske med 50 prosent klorin\vann kan dusjes rett i luftinntak under filteret med vifter på halv fart i bilen,ett par dl og la bilen stå 30 minutter,gjenta behandlingen og vent en times tid,kjør med vinduer oppe og max viftehastighet en stund når bilen tas i bruk.dette tar kål på bakteriene som lukter effektivt,ihvertfall for meg.
Team leader Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Du får kjøpt en flaske fra Wurth med avfukter rens mener jeg det var med en lang slange og 360 grader dyse i enden. Den får du ført helt inn til avfukteren og sprayet så du får rengjort den=)
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Radioen min sier at Svendsen eksos fikser slikt.
sveinern2 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Koster 700 for en slik rens her i byen, vell verdt det! Gjorde det nettopp på min
gullsakar Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 ja syntes ikke 700 spenn var så galt men kan jo være gøy å prøve selv først å se om det funker... takk for tipsene.. følte faktisk at det ble litt bedre etter jeg bytta luft og pollen filter nettopp.. men er vel samme følelsen man får etter oljeskift på motoren at den da sviver finere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå