Norzmon Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Heisann. Koblet ifra batteriet på bmw'n når jeg skulle legge opp noen nye ledninger i bilen. Koblet også ut noen kontakter. Etter at jeg koblet til batteriet igjen vil ikke bilen starte. Noen som vet om det må resettes noe eller settes opp noen paramentere eller eventuelt nullstille noe etter at man har gjort det? Koblet ut en kontakt ifra en boks som sitter under en svart bokse til venstre under panseret. Hva er denne boksen og kan det skje noe hvis jeg kobler ut den? Starteren slår og batteriet er ok, så aner ikke hva det kan være.
M3 Yngve Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Har du bilde av den boksen da ? Hvorfor kobler du ikke den til igjen og prøver da ?
Norzmon Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Boksen er koblet til igjen, så det skal ikke være noen signaler som mangler. Tror den boksen er til lysstyring ellerno sånt.
bricks Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Kanskje en ide og kople fra det "nye" du har lagt opp?
Norzmon Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Ingenting ble koblet til Jeg prøvde og finne ut henn jeg kunne koblet det til, å da koblet jeg ifra batteriet så jeg ikke skulle få ødelagt noe når jeg tok av kontakter osv. Ingenting nytt er koblet til, så det funker nok ikke
bricks Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Aha, pluggene du koplet til i ettertid, ble det gjort med batteriet tilkoplet?
Norzmon Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Aha, pluggene du koplet til i ettertid, ble det gjort med batteriet tilkoplet? Nei, jeg koblet ifra batteriet, så det ikke skulle være noe fare og koble inn og ut pluggene
Bettanjr Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 hva var problemet???? Feilen??? sikkert fått start nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå