Oberland Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 noen som kan fortelle meg eksakt hva jeg trenger for å oppgradere innsugsiden på b28? å evt noen som har delene?
alexleon Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hør med Eirik Viste her inne på forumet, han kan med det der, og selger hjerner som er programert til m52b28, for å virke spesielt godt med m50b25 innsug. Jeg holder selv på med akkurat det prosjektet nå og har fått hjelp av han, alt som gjenstår er å modifisere innsuget. Jeg TROR det som må til er å bytte spjeldet ut med et større et, og evt. flytte servo-oljetank. Dette kommer ann på hvilken bil motoren står i.
OLEZZ Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/M50-Mani ... 19c6f60a0f Dette, m50 innsug, og evt et bbtb spjeld.
Oberland Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Hør med Eirik Viste her inne på forumet, han kan med det der, og selger hjerner som er programert til m52b28, for å virke spesielt godt med m50b25 innsug.Jeg holder selv på med akkurat det prosjektet nå og har fått hjelp av han, alt som gjenstår er å modifisere innsuget. Jeg TROR det som må til er å bytte spjeldet ut med et større et, og evt. flytte servo-oljetank. Dette kommer ann på hvilken bil motoren står i. takker for info! Motoren står i en Z3coupe:)
///Naitsirk Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Har montert ett slikt innsug med det kittet som olezz linker til i en z3 coupe jeg. Kjempeenkelt og kjapt å montere..spjeld må ikke byttes men du får enda mer utbytte med et bbtb da. Servotank står urørt.
Oberland Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Har montert ett slikt innsug med det kittet som olezz linker til i en z3 coupe jeg. Kjempeenkelt og kjapt å montere..spjeld må ikke byttes men du får enda mer utbytte med et bbtb da. Servotank står urørt. var det noe forskjell da? bbtb?
Gravstein Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Har lurt på å gjøre dette med min m52b28 også, men hvordan oppfører motoren seg etter på ? M52 er jo ganske "dvask" etter 5000rpm originalt ? Mister man noe spesielt med moment ?
///Naitsirk Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Merkbart hissigere fra 5000 og opp, og merkbart latere før 3500. BBTB= større gass-spjeld
Oberland Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Merkbart hissigere fra 5000 og opp, og merkbart latere før 3500. BBTB= større gass-spjeld så kansje viss man bytter svinghjul osv att den blir litt bedre på lavt turtall også? får vel bare turbokonvertere med en gang..
///Naitsirk Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Min forrige e39 gjorde jeg mye av det du tenker på Startet med å sette inn en org 2,8 liter, så kom m50 manifolden og etterhvert letta svinghjul med stage 3 F1 clutch. Varte ikke lenge så stod det jaggu et Ess kitt på den også..hehe. Det baller fort på seg, men det veit du alt om tror jeg Kan ikke si jeg merket noe vesentlig forskjell etter svinghjulbytte egentlig.
Oberland Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Min forrige e39 gjorde jeg mye av det du tenker på Startet med å sette inn en org 2,8 liter, så kom m50 manifolden og etterhvert letta svinghjul med stage 3 F1 clutch. Varte ikke lenge så stod det jaggu et Ess kitt på den også..hehe. Det baller fort på seg, men det veit du alt om tror jeg Kan ikke si jeg merket noe vesentlig forskjell etter svinghjulbytte egentlig. hehe, jeg har begynt i det små før ja, men det har alltid endt med forferdelse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå