Gå til innhold

BMW DA X5 Sport

sho
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tak i min BMW DA X5 Sport i fjor og er kjempefornøyd med den. Har ikke hatt en eneste "feilkakk" siden jeg kjøpte den! Hadde Audi Allroad før denne, men det er ikke tvil om at BMW`n gir mye mer kjøreglede enn Audi`n gjorde!

bmw_hoyre_foran_2.jpg

Utstyr:

Diesel-partikkelfilter, Helårsdekk, Hengerfeste, Lettmet. felg sommer, Lettmet. felg vinter, Metallic lakk, Parkeringsensor foran, Parkeringsensor bak, Sommerhjul, Takrails, Vinterhjul, Xenonlys, Air Condition, Bagasjeromstrekk, CD-veksler, Cruisekontroll, DVD, Elektrisk sete m. memory, Elektriske speil, El.vinduer, Farget glass, Handsfree opplegg, Kjørecomputer, Klimaanlegg, Midtarmlene, Motorvarmer, Multifunksjonsratt, Navigasjonssystem, Oppvarmede seter, Original telefon, Radio/CD, Regnsensor, Sentrallås, Servostyring, Skinninteriør, Sportsseter, Takluke, TV, ABS-bremser, Airbag foran, Alarm, Antiskrens, Antispinn, Sideairbager, Startsperre, Stålbjelke.

bmw_kavalkade.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kz16h2z7apfoz08ulhjv.jpg

j7qxpuhy18yvb8p4pkes.jpg

fvey9bce0orban0lrut5.jpg

Jeg kjører også x5.

Før denne hadde jeg først touareg 2,5tdi, audi q7 3,0tdi og audi allroad 3,0tdi. Så prøvde jeg en X5 3,0 211hk, og skjønte at de har fått til kombinasjonen av kjørekomfort, plass, lyd, utseende, sportslighet, som ikke audi var i nærheten av. Jeg kjøpte en 211 hk, nå skal det sies at det var vel ikke den mest spennende bilen motormessig. Hadde denne i ca ett år, så kjøpte jeg meg en x5 3,0sd, hartge er også litt inn i bildet på den, så da følte jeg at nu, er vi der.

PS!

Denne har jeg til salgs hos Bilia på Hønefoss.

Kan også selge den privat og ta bil i bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...