arntfinn Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 sliter med periodisk ujevn tomgang på 520iat'n min.. noe som er ganske så slitsomt med automat.. carsoften sier fint lite hjelpsomt.. veivhusventilasjonen er nylig byttet..
arntfinn Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 håper noen kan hjelpe meg, da samboeren min maser om dette hvær dag nå.,., og selvsagt så mener hun at det er min feil
gullsakar Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 carsoften sier fint lite hjelpsomt.. kanskje en ordentlig diagnose sier noe fornuftig.. dvs hos bmw verksted..
arntfinn Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 det spørs vel om det ender med det da ja.,., men altså ingen som har hatt lignende symptomer på sin 520iat?
JTS77 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Prøv å rengjør tomgangsregulatoren.. Kansje ikke helt likt som din men en god pekepinn
arntfinn Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 trodde den typen tomgangsregulatorer forsvann med m20 motorene jeg.., men var visst bare litt bedre gjemt! det er sikkert denne som er full av støv ja, for turtallet blir helt jevnt så snart gasspedalen trykkes inn noen mm.. takk for svar!!
JTS77 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Forsvant ikke så fort den typen nei.. Bare greit å hjelpe
xzone444 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 det du kan prøve er å ta å rikkle på kansensorn,, å se om bilen blir noe bedre,, carsoft finner ikke bestandig alle feil som eventuelle småbrudd eller dårlig kontakt,, prøv kontaktrens inni kontakten,, jeg gjetter bare nå,, men det kan være en coil som synger på sitt siste værs, tennplugger, bensinfilter, luftmengdemåler eller lambasonde. men prøv å rikkle litt på kansensor eller rens den med kontaktspray.
arntfinn Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 kam og veivfølerne er akkurat byttet da bilen stoppet i tide og utide.. men skal prøve med kontaktspray om det å rense tomgangsregulatoren ikke hjelper ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå