R.E.H Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 har en 325i e30 som lugger/hopper ved lave turtall, uanz gir. har sjekket etter slakk i diff, drivaksler, mellomaksler, alle ledd og sånn, men er helt tight og fint.. er det dobbelmasse svinghjul på disse? klarer ikke huske om det var det når jeg hadde det av.. alt av foringer på bil er byttet, så er ikke noe sånn heller. idèer noen? motor og alt ble overhalt for 10000km siden, ble montert ny clutch og alt da, men begynner å lure på om det kan være noe med clutch/svinghjul eller inngående aksling på kassa? hardykobling er og ny.
KalMar Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 er enkel masse svinghjul på disse motorene.. Men jeg tipper det er slark i stikk akslene. sliter litt med det samme selv, og hos meg er det stikk akslene som er dårlige.
R.E.H Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 okai. mjnæ tror ikke det skal være slark i dem. kjenner absolutt ingenting i dem skulle nesten ønske det.. flere forslag?
KalMar Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 jeg spør kanskje dumt. men har du koblet fra noe i drivlinjen når du kjenner etter slakk? er mye lettere å kjenne slakk når det er gjort!
torko Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 hva med kanskje bensinfilteret ditt, om det er tett. eller kanskje ta en 4 hjulskontroll- noe rar slitasje på dekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå