Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, må vel prøv å laga ein litn tråd om prosjækte sett da venjtele.

Biln e ein 1986 525i, såm ska få sæ ny lakk, ny motor å driv verk.

det som e gjort pdd:

-Montert full m-tech

-byttet gølvtrækk, svarte sofastola i skinn

-Rustsveisa

-+++

årk itj å skriv aljt såm e gjort, å helljer oppdater jamt når d bi gjort nå framåver.

Planern framåver e å få lakkert denj, farge e bestæmt å d bli black magic pearl.

så va æ neppå at sa møringanj å henjta mæ ei m106 blåkk med veiv å stæmpel.

veiva ha vårre innj på kontrollmåling å sliping.

så har æ topp fra e34 3,5l.

Så må vel prøv å få færdi motor t vårslæppe 2012.

Lægg ut nå bilda kåss doningen sjer ut får øyeblikket.

iwknifbrcrnakbcyygmh.jpg

19z9eloyyzhvxpohxxgf.jpg

qt2k3jywkdsssk2ghlgp.jpg

xu99b21gztkvti0fn6a5.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fekk gjort litt igår, sveisa igjenn hull til lister og emblem på panser samt hull til lås på pass side.

nteyv0a6vv3rl1x8rwnp.jpg

f6u09vn327o9chy6qpkh.jpg

xpcok09um0q6o4dw2xw6.jpg

rj3bw6kj3xio55do0wmw.jpg

9l3vgfm71q9oqtpsdd4o.jpg

Veiva, ny slipa og med nye lager.

gqzhgddoy913jdj9walm.jpg

Hatthyllja, 2 * 10" rf t1, infinity kappa.

wrvjuo4t118upc63wtal.jpg

Skrevet

hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette :)

Skrevet
fekk gjort litt igår, sveisa igjenn hull til lister og emblem på panser samt hull til lås på pass side.

nteyv0a6vv3rl1x8rwnp.jpg

Skammer du deg over at du kjører BMW siden du fjerner BMW merket? :shock:

Skrevet

Er på en måte enig da jeg prøver å holde min mest mulig orginal, nå har jeg lakkerte lister så skal vel ikke si så mye. Men tror det kommer til å bli tøft uten og! Stå på

Skrevet
hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette :)

Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :P:p

ska fyllj det me glassfibersparkel, klare sæ d :P

Skrevet

Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :P:p

:shock::shock::shock:

Jeg greide lese "glassfibersparkel"...

Anbefaler deg å skrive bokmål, slik at ikke kun busktrøndere kan følge med på prosjektet.

Skrevet

:shock::shock::shock:

Jeg greide lese "glassfibersparkel"...

Anbefaler deg å skrive bokmål, slik at ikke kun busktrøndere kan følge med på prosjektet.[/quote

hehe, skal skrive bokmål fra nå av ;)

Skrevet
skikkelig feil å fjerne lister og emblem... men men, ønsker deg uansett lykke til med prosjektet! e28 er gromt..

Fjerner de for å få en bil som ikke er lik alle andres, morsomt å prøve noe nytt å, har ikke sett e28 uten lister på siden før så er spent på resultat.

Skrevet

Jeg har sett E28 med fjernede lister og jeg syns ikke de kler det med tanke på at støtfangerene fortsatt har "lister". Glassfibersparkel i rennene fraråder jeg deg å bruke for det vil med tiden sprekke og/eller synke sammen slik at du får ujevnheter i ettertid.. Skal du fylle sporene er nok tinn det beste alternativet.

Gir deg bare noen tips her nå, så du skal slippe å ende opp med et dårlig resultat eller noe som folk vil peke og le av.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...