Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har sett E28 med fjernede lister og jeg syns ikke de kler det med tanke på at støtfangerene fortsatt har "lister". Glassfibersparkel i rennene fraråder jeg deg å bruke for det vil med tiden sprekke og/eller synke sammen slik at du får ujevnheter i ettertid.. Skal du fylle sporene er nok tinn det beste alternativet.

Gir deg bare noen tips her nå, så du skal slippe å ende opp med et dårlig resultat eller noe som folk vil peke og le av.. :wink:

Takker for tips, skal se hva det ender opp med. :)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette :)

Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :P:p

ska fyllj det me glassfibersparkel, klare sæ d :P

HAHA ;) E vel itj så faaali, bære ta turn innom oss ein dag vissdu har tid/lyst til d :) Ikke så fin på d vi vettu :lol: :lol:

Btw, søkt no på hob for 7-8 år sia æ å, men ikke fått svar enda.... [-X

Skrevet
hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette :)

Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :P:p

ska fyllj det me glassfibersparkel, klare sæ d :P

HAHA ;) E vel itj så faaali, bære ta turn innom oss ein dag vissdu har tid/lyst til d :) Ikke så fin på d vi vettu :lol: :lol:

hehe, skal ta meg en tur en dag ;) har ikke fått svar nei, nei det fårundrer meg ikke :P

har du noe prosjekt på gang??

Håper bror din angrer på at han solgte e28`n!!!!! ;P

Btw, søkt no på hob for 7-8 år sia æ å, men ikke fått svar enda.... [-X

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

noen nye bilder da jeg prøvde på noen 17" artec ms felger jeg fant igjenn etter å ha lett etter de i 3år :P

17x10 m 255/40 bak, 17x8 m 215/40 foran....skal gå ned til 245/35 bak :)

011.jpg

008.jpg

006.jpg

048.jpg

044.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...