raymondlund Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Jeg har sett E28 med fjernede lister og jeg syns ikke de kler det med tanke på at støtfangerene fortsatt har "lister". Glassfibersparkel i rennene fraråder jeg deg å bruke for det vil med tiden sprekke og/eller synke sammen slik at du får ujevnheter i ettertid.. Skal du fylle sporene er nok tinn det beste alternativet.Gir deg bare noen tips her nå, så du skal slippe å ende opp med et dårlig resultat eller noe som folk vil peke og le av.. Takker for tips, skal se hva det ender opp med.
Kimmen Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :p ska fyllj det me glassfibersparkel, klare sæ d HAHA E vel itj så faaali, bære ta turn innom oss ein dag vissdu har tid/lyst til d Ikke så fin på d vi vettu :lol: Btw, søkt no på hob for 7-8 år sia æ å, men ikke fått svar enda....
raymondlund Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 hallo :=) stiligt med lokale prosjekter. Har sans for "cleaningen" må jeg si. Karosseritinn er vel svert egnet for at fylle i "søkkene" bare og gi lyd viss du trenger tinn eller hjelp til dette Takk for det du, helllj på neppå hob æ veit du å d e itj bære å dra innj ein blakstad kallj neppå der :p ska fyllj det me glassfibersparkel, klare sæ d HAHA E vel itj så faaali, bære ta turn innom oss ein dag vissdu har tid/lyst til d Ikke så fin på d vi vettu :lol: hehe, skal ta meg en tur en dag har ikke fått svar nei, nei det fårundrer meg ikke har du noe prosjekt på gang?? Håper bror din angrer på at han solgte e28`n!!!!! ;P Btw, søkt no på hob for 7-8 år sia æ å, men ikke fått svar enda....
raymondlund Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 det der vart heilt feil, men du klarer nåkk å lese hva jeg skrev
helland Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 jasså herr lund, du skriver ikke bokmål ??? bruk tinn ja! helt klart det beste for å unngå at det sprekker! kjenner du igjen denne da ? viewtopic.php?f=11&t=45028&hilit=bmw+turbo+ic
raymondlund Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 jasså herr lund, du skriver ikke bokmål ??? bruk tinn ja! helt klart det beste for å unngå at det sprekker! kjenner du igjen denne da ? viewtopic.php?f=11&t=45028&hilit=bmw+turbo+ic Jeg prøver så godt jeg kan mr. Helland, har jo ikke skrevet bokmål siden skolen. kjenner igjen gobilen ja, en dag blir den min igjen. og det liker jeg svert godt
raymondlund Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Bilen færdig lakkert, dåli bile da det er tatt med telefon, men skal prøve å få tatt noen bilder i morgen med speilrefleks kamera.
Haakjin Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Kan se tøft ut dette kanskje ;p Bare ta av leppa og andre blanke felger
raymondlund Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 skal ha andre felger, tips? Leppa kan jeg ikke ta av, synes bilen kler den
raymondlund Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 noen nye bilder da jeg prøvde på noen 17" artec ms felger jeg fant igjenn etter å ha lett etter de i 3år 17x10 m 255/40 bak, 17x8 m 215/40 foran....skal gå ned til 245/35 bak
raymondlund Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Har også kjøpt inn cooperring pakning, pakningsett til bunn del, og bestilt turbogrenrør til m106`n. Så har jeg noe å kose meg med framover
raymondlund Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 noen som har varmapp. vifte å selge?? Durer noe fælt i min nå :/
helland Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 må bare si at den ble meget bra når du fikk på artec hjula å fikk fjerna leppa tøfft !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå