Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag har jeg byttet bremseklosser og bremseskiver begge sider bak.

Bilen har stått i ro en stund, for det tok lang tid før delene kom fra koed :)

Jeg monterte, og det gikk knirkefritt, etterpå måtte jeg jo naturligvis ha meg en kjøretur.

når jeg var kommet ett lite stykke så hørte jeg en rar lyd fra felgen / bremsa bak på passasjersiden.

Det rasler litt , og av og til kommer kraftige klunke lyder, viss jeg stopper opp og kjører igjen så er det borte i en liten stund.

Kan virke som om det blir forårsaket når jeg kjører i humper med den siden. Har tatt av felgen og kikket etter merker og slikt, men det er ingenting som tyder på dette. En venn av meg sier det kan være hjullageret som har røket, er det sannsynlighet for det?

Kan jo også nevne at demperen på denne siden er defekt (venter på ny) kan dette ha noe med det og gjøre?

Takker for kjappe svar, hilsen Limbo! :)

Skrevet

Du kan sjekke om de er lageret som er defekt ved å jekke opp bilen på den sida å sjekke om de er slark.

Her Skal de ikke vere slark..

Kan og være demperene som lager klakke lyder osv viss dei er defekt..

Men sjekk om de er slark i lageret først ;)

Skrevet

Er ikke sikker på hva som er defekt, vet bare at den er slakk og det ser ut som jeg har senk på den siden, og dekket subber viss jeg har mye folk i bilen :)

Skrevet

Jeg opplevde dette på E36 touringen min, da var det rett og slett håndbrekkmekanismen som hektet seg fast og ble dratt med. Skrudde av skiva og det ramlet ut deler :P

Skrevet

Scampi! Det var akkurat det som skjedde med meg også :P Skrudde av skiva og det hagla ut :P

Er glad for at det er i orden nå ihvertfall :) Senkesett i morgen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...