Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som av erfaring vet om 525IA(E34 1991mod) kardang passer overens på 525I (E34 1991mod)??

Er vell bare forskjellig lengde på mellom-aksel, å ikke noe lengde/bredde forskjell på kardangen/klokkehuse?

Har ødelagt den jeg har, å klarer å få tak i en 525IA kardang veldig fort.

Skrevet

jeg kan ikke hjelpe deg med det spørsmålet, men hvis du har chassi nr eller skilt nr fra delebilen, så ringer du bmw og gir de det, så sjekker de om det passer på din bil, må selvfølgelig gi dem ditt skilt nr også.

gjort dette flere ganger med Nissan, hehe burde gå fint med alle merker :P

Skrevet

525I har utveksling 3,23:1 og 525IA har 3,64:1 i utveksling. Forskjellen i utveksling er stor, og jeg ville ikke gått for et bytte til denne utvekslingen - da blir turtallet alt for høyt.

Skrevet

Takker for hurtigsvar fra alle sammen, skjønte at det var en grunn til at jeg laget meg konto på bimmers.no :)

Stemte bra med den utvekslingen også, så har sett andre plasser nå, ringte først jæger å fikk bekreftet at den ikke passet å at utvekslingen var helt feil.. men det som va interesant var at de mente at E32 730, skulle passe dønn, og 530 e34!

men de er like vanskeli om ikke vanskeligere å få tak i.. hehe :wink:

Ser ut som det har ordnet seg nå, da jeg mæst sannsynlig sitter med en ny aksling imorgen..(uten sperr da:/ men,men) skal bare være dær sånn at jeg får flyttet bilen opp til nordnorge..!

http://realoem.com/bmw <-----Fikk foressen sjekket opp utveksling å alt av mål man trenger hær, genial side..! :wink:

Skrevet

Genialt med realoem, men syntes bmwfans er hakket mer oversiktelig. Var den jeg brukte for å finne utvekslingene på de forskjellige. Om du klikker på delenummeret på en del kan du kryssjekke om delen brukes på andre biler(BMW).

Se her http://bmwfans.info/parts/catalog/33101213581/ Trykk på plusstegnet foran E34 og E32, så ser du hvilken som har samme diff, med samme delenummer som til din bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...