Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har hatt et motorhavari på en 02mod. bmw 320d. har "kjøpt komplett motor, gearkasse og turbo" men det hadde de rota bort å da er jeg tom for muligheter. så jeg lurer da på om noen her inne har en delebil med motor stående i eller har et prosjekt der de har tatt ut motor. så hadde det vært supert da bilen netopp med kjøpt!

turbo og gearkassen (automat) er også til helvette så det hadde også vært greit. men motor'n er det jeg først og fremst er ute etter:)

Skrevet

kan nevne det at det som skjedde under "havariet" var det at noen spjeld ble med inn i turbo å maltrakterte det meste der. så jeg har da et annet spm.

kan det lønne seg og overhale motor isåfall ? det virker meget håpløst og få kjøpt motor til bilen da det bare fantes 1 på høggeriene i norge som ble sendt til sverige som sa de ikke hadd motatt noen ting.. så er litt stuck atm. så hører da med priv.personer om mulige tips/råd om lete og lete og lete etter en ny eller om det bare er og overhale den som stod i ?

(med tanke på hva som blir mes lønnsomt og alt sånt. virker jo som det er umulig og finne motor så.. :/

Skrevet

kan nevne det ble punga ut veldig mye penger for motorn, gearkassen og turbon som ble "rota bort" så har noen en liggende årdner det seg med prisen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...