Asbjoern Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Har en E36 med et sett vakre M6 felger i dim 225/40-18. Problemet er bare at de er litt store bak, så jeg frykter at de subber en smule. Har egentlig ikke lyst til å senke stort pga veistandarden nord for polarsirkelen, men litt går ann. Det står mellom 2 valg: 1. Senk litt foran og kjøp stivere fjærer i original høyde bak, eller; 2. Vals buer bak og senk foran og bak. Noen som har erfaring med dette og har noen tips, eller en anbefaling på hva jeg bør gjøre? Er valsing noe som er vanskelig/dyrt å gjøre, og risikerer jeg å måtte lakkere noe? Hadde vært fint med litt senk bak og, men vil ikke at det skal koste alt for mye. På forhånd takk.
Ullsokk Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 3. Smalere dekk og senk foran og bak Hva er dim og innpress på felgene ?
Asbjoern Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Er ikke 100% sikker på dim og innpress, tror det er 8.5" bredde. Felgen er noe breiere enn rulleflaten på dekket. Sjekket ikke godt nok om de ville passe før jeg kjøpte dem, men tidligere eier hadde dem på E36 han og. Det er BMW M6 felger, om noen kjenner til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå